I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 12 Jun 2011

Salam Sahabat

     Pertama sekali saya ingin memohon maaf sekiranya apa yang terkandung di dalam blog ini tidak menepati minat dan keinginan pembaca. Saya masih setahun jagung dalam menulis blog. hehe... Harap para sahabat dapat memberi tunjuk ajar dan cara menggunakan blog dengan baik. Takut juga jika tersalah guna, buruknya mendapat balasan di padang Masyar. Moga blog ini menjadi salah satu jambatan saya untuk lebih mendekati Ilahi dan mencintai nabi. Petunjuk dan bimbingan para sahabat amat saya perlukan demi memastikan apa yang akan saya tulis dan bentangkan suatu hari nanti tidak menjadi punca terbitnya rasa iri dan perasaan tidak puas hati. Moga Allah sentiasa bersama kita... InsyaAllah...



     

     Akhir kalam, semoga kita sentiasa dirahmati dan diredhai oleh Allah s.w.t.. ~Amin~

1 ulasan:

  1. Ameen. Moga mlalui blog dakwah islamiah dpt disebarkn. InsyaAllah . :)

    BalasPadam